Saturday, December 25, 2010

LOVE


banyak kisah disebalik perkataan ni..
ada kisah yang happy ending..
dan ada kisah yang sedih dan menyakitkan..

bagi aku..
kisah cinta aku buat masa sekarang sangat bahagia..
aku kenal dia dari aku sekolah lagi..
dulu aku tak pernah rasa perasaan cinta tapi dia satu2nya yang bagi aku rasa bahagia..
tapi kisah cinta ni aku tak tahu berakhir macam mana..

aku takut..
aku takut dia 'pergi' sebelum aku sedia..
maybe aku rasa macam ni sebab aku terbaca kisah cinta yang berakhir macam tu..
aku tak dapat banyangkan kalau benda macam ni jadi kat aku..
aku nak hidup dengan dia..
tak nak orang lain lagi dah..

sesetengah orang..
masih mencari cinta yang boleh buat mereka bahagia..
masih melukakan hati orang lain..
dan masih tak pernah sedar orang yang boleh buat mereka bahagia ada kt depan mata..

bagi aku..
aku dah jumpa cinta yang boleh buat aku bahagia..
orang yang tak sanggup lihat aku terluka..
dan orang yang selalu ada bila aku susah..

aku harap..
dia akan selalu dengan aku..
dan kisah cinta aku kisah yang bahagia..

No comments:

Post a Comment