Sunday, March 18, 2012

our Hostel

aku dah lama nk post fasal hostel aku tp tak kesempatan
so hari ni aku nk tnjuk camna rupa hostel kami kt FIM.
hostel dekat je ngn kolej n sllu aku jln kaki je dri
hostel g kls.
so ni hostel aku Kelana Puteri Kondominium

 ni view dari ruang tamu

 jln dari blik aku nk g ruang tamu

 runang depan pintu kuar

 ruang tamu

 bilik kami (master bedroom) ada 3 katil double decker
ruang mmg besar tp aku tak capture dari sudut lain
sbb mls tp blkg ni ada lg 2 depa ruang

 toilet master bedroom

 kitchen

 another side of the kitchen

 rumah ni ada 3 bilik yg tengah tu blik aku

 second toilet

 view dari blik aku

lg 1 view dari blik


kami dok sini sampai lah habis blajr dan kami tak payah
bayar apa2 pun untuk hostel ni.. (mengikut surat tawaran hostel percuma)
apa2 pun peraturan mesti kena patuh dan pointer
tak boleh kurang dari 2.00
kalo tak kena tendang keluar dan kena cari
rumah sendiri.
penghuni rumah ni ada 11 orang skrg dan semuanya best!
semua dlm rumah ni mmg dah disediakan even 
peti ais pun FIM bg.
kt sini kami ada UNIFI yang kami bayar sama2
lebih kurang rm25 sorang dan internet sgt laju!!
oh lg 1.. bil letrik n air pun kolej bayar tp tak lebih dari seratus.. 
so hidup aku kt sini sgt baik alhamdullilah.. :)

No comments:

Post a Comment