Friday, October 7, 2011

saving for the better future

hari ni aku baru dpt gaji semasa aku keja kt sepang
minggu lepas..
dulu bila dpt gaji msti aku dah abiskan tp 
sejak aku study ni aku dh mula jd orang yg 'membosankan'
aku dh mula bahagi duit utk makanan n barang2 yg diperlukan je..
n hari ni jgak aku dh simpan stngah dari gaji aku dlm bank n SUMPAH!!
aku tak kn sentuh dh..

aku dpt tau dri senior yg sem 3 commercial class akan pakai
 duit yg bnyk and aku tkut aku baru nk kalut keja
n akan jejaskan pelajaran aku semata2 nk kejar duit utk class.
so aku dh mula simpan duit dri skrg supaya aku tak susah akan dtg..
susah dulu skrag lebih baik dri susah akan dtg kn?
even skrag time cuti n tak da kelas pn aku tak hangout
mana2 ngn mmber2 aku..

tak kisah lah ada orang yg fkir kalo asyik keja n 
dok umah je rugi lah tak dpt nk fun..
tah lah bg aku aku dh ckup bertahun aku having fun
and langsung tak penah serius dlm apa2 pn hal yg aku buat
tp skrg aku dh mula nk buat sesuatu dgn betul
tnpa fkir nk main je..

assignment aku smua dh siap tngal nk buat poster je lg..
aku ska buat bnda menyusahkan ni siap2 spaya aku bleh
rlex2 main game, tido, gayut hp, bca novel bila smua orang baru sbuk2
nk buat assignment.. hehe
bila boring aku ska berleter kt sini sorang2
n dgr lagu eminem bnyk2 smpy aku tido.. >.<
oh ya.. esok aku keja pkul 6 dh kena ada sana.. haiz!
so skrg aku dh kna tido..
good nite.. :)

No comments:

Post a Comment