Friday, September 30, 2011

KL With Mohamed Rahmat

lepas aku dh settle final exam kitchen sapa sngka
kesayangan aku dtg jmpa aku kt sni!!
sumpah aku srnok gila!!
selama 3 hari penat aku berlari2 naik lrt dgn dya sgt berbaloi..
tp aku bertuah sbb hari yg dya dtg tu class aku 
cancel sampai 1 hari!
wlaupn dya dtg kl kitaowg lepak cc gak n dya main dota.. haha!
aku sempat masak utk dya n makan sama2 kt taman mainan.. :)
huh.. walaupn baru ari selasa aku first nampak dya dtg kt arah
aku masa kt jln tar tp hari ni dya dh blik..
cpt gila masa berlalu.. 
aku rasa tak sedar pn..
hari ni last td aku jmpa dya kt sogo..
lepas kls aku twos naik lrt g masjid jamek dgn pakai
uniform lg.. hahaha! nk tukar bju dh tak sempat tp apa2 pn
aku rasa puas dpt gak jmpa dya..
RINDU!!


aku dpt binatang comel ni td dri rahmat

*awk.. love you.. thax sbb layan sya dgn baik.. :)

2 comments: