Friday, September 30, 2011

Food Institute of Malaysia

ok entry kali ni aku nk tayang apa yg aku dah buat
semasa aku study kt FIM..
fev aku masa study sni aku sgt suka pastry kitchen!
aku suka bau roti yg manis n kesedapan kek yg sgt aku cinta!
aku rasa keputusan aku dtg sni sgt betul sbb aku rasa sgt sronok
study sni dan aku lansung tak da rasa tekanan..
mugkin sesetengah orang fkir yg study dip dlm bidang
masakan ni tak susah sgt tp bila aku msuk sni aku sedar
yg kt dunia ni tak da apa yg senang dan aku tak bleh nk lari 
dri belajar bnda yg aku tak suka.

aku tak sngka aku dtg sni aku kena study bio, akaun, math, sains, psiko..
tp bila difikirkan blik mmg ssh sbb makanan adalah penawar
dan makanan juga adalah racun..
anyway.. ni ada sket2 gmbr produk yg group kami buat.. :)



















1 comment: