Sunday, September 4, 2011

having you by my side is awesome

hari ni aku dh kena bertolak blik Kelana Jaya..
gila aku akan rindu dya sgt2..
wlaupn aku dah jmpa dya and luangkan masa bnyk dgn dya
tp aku langsung tak rasa cukup..

aku g tgk Conan ngn dya n teman dya bli t-shirt..
aku tgk dya g gunting rambut and dya buat muka tak puas hati
sbb dya ckp owg tu gunting pendek sgt.. haha!
tp gila dya nmpk sgt comel rambut pendek.. 
dya dah buat aku senyum spnjg hari..

and the best thing aku and dya bli digi sim kad baru
spya aku sng cntect dya tak pyah2 ssh2 nk risau tak da krdit.. :)

bila dya ada sblah aku, aku akn ignore everything around us..
sumpah aku lupa nk tangkap gmbar kami..
mugkin yg penting cuma mata aku yg pandang dya
and kepala aku yg fkirkan dya masa tu..

aku harap segalanya mampu patah blik dan berhenti dimana 
hnya ada aku dan dya..

p/s awk.. saya gila rindu awk.. :(


No comments:

Post a Comment