Tuesday, February 15, 2011

Dating With En. Rahmat

dah sgt lama aku tak lepak2 kt tasik darulaman.. 
so aku mntak/melutut/merayu ibu aku tlg anta aku g sna..
yay! mak aku nk tlg anta so aku suwoh mak aku g amik rahmat skali bleh lah jln2 kt stu..
pergh! pkul 4 pn still pnas kowt! terpksa ah kami lepak kt food court dlu tak leh nk jln2 lagi..
tp tak smpy pn sejam sedar2 dh ramai gila owg kt sna.. 
dh lama aku tak g tasik tak sngka plak tasik skunk ni jd tumpuan family..
mmg sgt best!! dgn bdk2 main layang2 lah.. rasa tenang plak leh lepak kt stu..
n rahamt petik lotus kt aku,. sonok! the best part is masa kami dh nk blik ttbe ternmpk
couple ni mgkn bwu kawen kowt sbb dya bwak arnab!! bkn skit tp dlam 10 ekor!
aku igt diowg jual arnab tp upanya diowg bela n nk lepas arnab bg diowg main lari2
kt situ.. mmg jd tumpuan bdk2 ah.. rahmat lah no.1 yg sbuk nk pgg.. hehe..


rahmat + arnab = comel!! hahhaa!!

No comments:

Post a Comment