Tuesday, February 1, 2011

Girls OUT!!



awl kul 11 tgh ari tadi aku dapat col dari my darling fierah..
dya ajak aku ikot dia n awa g tempah kek utk wedding awa yang tersayang..
so dlm kul 1 ptg cam tu diowg datang naik keta amik aku kt kedai..
wah! sonok jln2!! hehe.. kami twos g kedai kek utk wat tempahan n awa plih kek 3 tngkat!!
yummy! bleh melantak bnyk2 nnt.. hehe..

lepas settle hal kek kami lepak lah ct plaza sbb awa nk bli brang.. 
upanya cik awa ni nk p bli contact lens.. belek pnya belek ttba aku rasa tngin plak nk pakai..
(gedik skejap)  
tp mmbzir ja kn kalo bli lens tp tak da power sedangkn aku ni rabun!
kang kna pkai speck plak.. so aku amik kptsan utk p check mata dlu coz tak pasti power aku brpa..
haiz.. bebai btoi dh lah kdai lens 2 tak da tmpat check mata.. 
kna plak kami trun utk check mata kt kedai speck tingkat bwah.. haiz!!


dh check 2 aku igt ka power aku tak naik ah..
pergh!! naik bnyk kowt!! skrang dua2 blah mata dh 4.25!! gila rabun!!
so enough with the rabun kami pn g lah kedai tu blik..
aku bli lens color gray.. (mak aku ckp mata aku mcm vampire! hehe)
sblum blik kami g karaoke dlu.. 
layan si bkal pengantin merungut nk nyanyi.. hehe


apa2 pn aku havimg fun wlaupn lg sowg tak dpt ikowt kami sbb dya dok kt kelantan


-Alya!! bli kt kami souvenir!!-

No comments:

Post a Comment