Sunday, March 20, 2011

Future



bila ckp fasal masa depan.. smuanya jdi tnda tnya..
adakah kita akn berjaya? 
adakah kita akn capai segala yg kita impikan?
adakah owg yg slama ni ada ngn kita akan still ngn kita?
adakah segalanya akn berubah?
huh.. aku tak taw..

masa kecik2 bnda yg aku cuma fkir main, mkn, tidow n main blik..
keja skolah pn tak penting.. yg penting waktu rehat n pjk..
bleh ketawa ngn kwn2..
bleh main kejar2..
bleh bela dragon fly n the next day dragon fly 2 mati..
bleh gado ngn kwn baik n skelip mata je dya dh bleh kngsi mkanan ngn dya..
bleh guna code yg kelakar utk cita rahsia kt kwn baik supaya owg lain tak taw..
smuanya indah masa kecik2..

sebenarnya.. aku tak nk fkir fsal apa akn jd akan datang..
kita cuma bleh merancang tp bkn kita yg tentukan..
aku taw tu tp aku tak leh stop dari fkir apa yg aku harus tempuh..
aku kuat ke untuk smua ni?
hidup bkn mudah... 
semakin kita dekat ngn impian kita semakin jauh kita rasa..
bila kita dh pilih 1 jalan.. kita dh ssh nk patah blik..
bila aku tersesat.. adakah still ada owg nk membntu?
aku tak taw..

paling aku tkut..
prasan aku kt dya..
prasan dya kt aku..
tak kan berubah ke? wlaupn masa ttap berjln?
4thun akn datang adalah tempoh yg sgt pnjg..
adakah dya akn jd milik aku?
adakah apa yg kami rasa skrg akan sma 4thn akan dtg?
aku tak kisah kalo sgalanya brubah tp aku tak nk prasan yg aku
rasa skunk ni akan jd sebaliknya..


can you promise me 1 thing syg?
i really don't want you to leave me or forget about me..
promise me you would never ever leave me even if 
the sky is not full of stars anymore..

2 comments:

  1. we are on the same boat....rasa mcm nk kwen skang...takowt sama mcm nadia...tpi lelaki diorg pke pjg...pke masa depan...arap2 jdoh kita ni berkekalan hingga alam perkahwinan dan sampai akhir hayat...i'm afraid of losing him too...

    ReplyDelete
  2. a'ah.. kita cuma bleh tnggu smpai masa tu tiba.. harap2 ada jodoh n prasaan tak penah brubah..

    ReplyDelete