Wednesday, March 23, 2011

musim



aku dh tak tahan dengan musim skrang yg asyik hujan..
sejuk, mendung, rasa malas dan asyik lapar..
huh.. kalau musim hujan ni terus berterusan mngkin akan banjir lagi..
ah.. bila lah aku nk rasa matahari balik..
kalau masih lagi hujan mnggu dpn rosak lah rancangan aku
nk g picnic..
mugkin boleh picnic dlm hujan? =_=
aku rasa tak.. haiz..

bila dh besar aku dah brapa suka hujan..
mugkin sbb aku dh tak boleh lagi main lari2 dlam hujan..
rasa air hujan titis kt muka..
lompat2 dlm lopak air..
kecik2 dulu boleh lah kalau nk buat mcm tu..
dh besar2 mcm ni orang akn pandang aku gila bila aku buat mcm tu..

mugkin hujan2 skrang ni kalau aku dalam pelukan 
orang yg aku cinta msti aku akan rasa selesa..
rasa panas dan disyangi..
mugkin malas2 atas katil yg pnuh dgn bantal
dan diselimut oleh selimut yg tebal pn selesa jugak.. >.<


No comments:

Post a Comment