Wednesday, April 27, 2011

Berperang



aku rasa stiap couple tak penah pn terlepas dari bergadoh ni
tp stiap couple mesti ada cara diorang sendiri nk handle bila
masa ni berlaku..
sstgah couple tu smpy smnggu tak ckp 
sstngah tu plak suka baling handphne diorang kt dinding
dan sstngah tu plak suka off hndphne diorang..
dan ada jgak yg suka main pujuk2.. :)

bg kami plak kami jarang bgadoh sbb stiap kali pendapat
kami adalah sama..
tp bila gadoh mesti rasa menyampah!
kalau kami gadoh dpn2 kami langsung tak ckp..
tp kami SMS je sbb kalau gadoh tkut akan
terckp bnda2 yg akan skitkan hati msing2..
wlaupn nmpk mcm bodo dok kt dpn muka tp dok SMS tp
cara ni bleh buatkan kami cpt cool..

aku sgt tak suka gadoh..
wlaupn smlm kami gadoh tp langsung aku tak dpt tido
smpy lah pkul 4pg tu rahmat msg aku dia ckp dia
tak bleh nk tido.. 
time tu aku snyum je sbb aku igt aku sorang je camtu tp
rupanya dia pn tak suka bila gado..
aku plak lagsung tak bleh dgr dia marah or tgk muka dia mrah..
aku rasa nk nangis je.. teruk btoi..
tp aku suka dia tak tnggikan ego dia kt aku bila kami gado..
kalau dia marah dia ttp akan angkat handphne spya aku tak risau..

kalau aku marah dan blah je dri situ dia msti akan ikot aku dri blkg..
dia pgg aku dan tman aku jln je langsung tak ckp smpy
lah aku ckp ngn dia baru kami ok blik..
aku tak penah gadoh lama2 sbb aku rasa
aku bsama ngn dia sbb aku nk ada orang yg bleh buat aku
gelak dan bg aku selesa.. 
 aku tak nk hubungan pnuh ngn skit hati
dan air mata je..

No comments:

Post a Comment