Tuesday, April 26, 2011

Tok Awang Ngah - siri berkelahi dengan syaitan



hari ni abah aku dtg sblah aku then dia tnya aku "baca apa?"
pastu dia trus bg aku link ni http://tokawangngah.blogspot.com/
"nah! bca ni.."
uih! terkejut aku tgk upanya blog cita2 tok awang ngah!!
dh lama aku cari akhirnya bleh gak bca sbb bku2 ni dh tak diterbitkan
dan dah tak jual kt pasaran..
kt aku pn cuma ada 16 buah buku je tu pn abah aku pnya masa
dia muda2 dulu..
kalau korang ni peminat siri cerita2 seram korang mesti berminat
baca tok awang ngah ni sbb dalam siri ni jugak 
ada terkandung doa2 yang digunakan semasa menghalau
jin2 dan hantu yg sllu rasuk manusia ni..
dala siri ni ada gak asal usul hantu yg mana korang kenal
sbagai puntianak, lagsuir, toyol dll..
ciri2 orang yg membela bnda2 ni pn ada dlam siri ni..
aku mals nk ckp bnyk so kalau korang minat nk bca klik je link kt atas tu
ok? enjoy.. ^^


3 comments:

  1. nak baca cerita - cerita dari buku tok awang ngah dan tamar jalis layari blog saya
    http://siriceritabercakapdenganjin.blogspot.com/

    ReplyDelete