Saturday, May 21, 2011

kerja

aku dh sgt sbuk skrang dgn keja so dh tak sempat nk tulis blog..
anyway.. aku keja kt supermarket sbgai promoter
brangan bayi tollyjoy..
wlaupn sgt penat but ada bnyk baby2 yg comel bleh aku tgk n main..
smpaykn rahmat ckp bau aku dh mcm baby.. >.<
lgpn aku keja ni pn tak lama..
smpai bln 7 ja..
sbb aku nk smbung study kt giat mara..
aku keja pn spya aku leh ada duit sket nk bawa g sna
tak nk ssahkan mak pak aku..
selagi aku mmpu aku akan keja utk byar gna duit sndri..
bknya bpak aku tak nk byar tp aku tak ska mintak..
tah lah.. rasa mcm senang je hidup tp diowg penat2 cari duit
tp aku lansung tak rasa tu suma..
lgpn aku g bjr stkat 6bln je pls tu aku nk keja..
nk cari bnyk pengalaman..
kumpul duit dan bli keta sendri..
mesti rasa sgt puas hati bila kita sndri yg bli segalannya
bknnya harap kt mak pak ja.. kn? ;p
tp aku ada gak cita2 nk ambil diploma in
bakery and pastry..
tp mungkin tu lmbt sket mungkin lepas 2thun or 3thun aku keja..
tp tak kesah lah bkn aku kalut2 nk kawen kn.. aku still lg nk cri duit and
bljar hidup sndri..
so aku harap keja ni dpat jd pemulaan utk aku.. :)

2 comments:

  1. tahniah....nnt bley tempah kek kawen kat nadia...sempatla tgu nadia abeh belajar...lmbt gi gak nk kwen...hehe ;)

    ReplyDelete
  2. HAHA, cari duet byk2 ye babe !
    nnti dh msuk giatmara, text aku !
    gud luck babe. :)

    ReplyDelete