Wednesday, June 1, 2011

Bekerja sgt fun! (sbb tak bwat apa2 pn main je bnyk)

sepanjang aku keja walaupn letih tp aku enjoy gila!
letih aku terubat bila aku nmpk baby2 yg comel senyum kt aku
n nk main ngn aku.. aw!!! suka gla!
ada baby yg baru boleh nk jln n dok merayap
merata smpai ayah diowg pn penat nk kejar..
ada baby pmpuan yg main dgn penyangkut baju smpai gelak
terkekek2.. haha!
dan ada yg dok main kejar2 ngn kaki ayah diowg sndiri..
spnjang aku keja kt sana aku tak kan jemu bila
ada rmai orang yg aku kna layan sbb sgt fun!

yg pling aku ska ada couple ni isteri dia dh pregnant 6 bulan
so datang nk shopping barang baby diowg..
suami dia pegang je tgn isteri dia n bila isteri dia nmpk mcm letih
dia usap2 kpala isteri dia.. sweet kn?
rasa bahagia bila nmpk suami yg cuba untuk hilangkan rasa kepayahan
seorang isteri bila tengah mengandung..
wlaupn isteri dia nmpk sgt pucat tp dia tetap pandang isteri
dia mcm bidadari yg paling cntik..
isteri dia mmg senyum n lembut je bila ckp ngn suami dia..
bahagia kn bila ada prasaan mcm tu?

jiran kt tempat keja aku ada kak ina,kak na n kak zam..
kak zam ni dh mcm cikgu skolah je..
kalo kami 3 orang tidow kt blkg n dia baru blik rehat
mesti dia bsing pnya! haha!
so smua akan buat cita sedih.. yg kak na tak abis2
dengan demam.. heh, stiap kali tertido je alasan dia demam..
haha! bila bgn tak da plak demam! ;p
bila slah sorang g merayap mesti smua akan ikot n kak zam
mesti ckp "aku kata pa dh! satgi mai lah semua kt sni.. jom balik jom blik!!"
hahaha!! 

tp aku paling rindu imah..
dia je yg bagi aku peluk lengan dia bila kami p makan..
dia je yg aku bleh sembang merepek bnyk..
bila aku turun tngkat bawah mesti aku nk pndang dia kt
kaunter dia..
bila dia tak da aku rasa sorang2 je..
weh aku rindu ah nk dgr kau smbang ngan man masa
kita nk tido.. sbnarnya tak leh tido pn sbb korang dua
ckp phone buat aku gelak skit perut!!
rindu berebut cermin nk bersiap g keja ngn kau..
rindu nk makan bnyk2 ngn kau..
nanti dh blik cari aku dulu ok? ^^

time tak da orang aku ska dok dlm fitting room ni..
tgk muka sndri..>.<

No comments:

Post a Comment