Friday, June 24, 2011

TAHNIAH!! PEMOHONAN ANDA SUDAH DITERIMA!!

Hari ni pagi2 lagi FIM (Food Institute Of Malaysia) dah col aku..
dia tnya sama ada aku nk ambil sijil or diploma terus..
mula2 aku rasa nk ambil sijil je dulu sbb masalah duit dan aku
mls nk buat pnjaman ptptn ni..
but bila fkir blik baik aku amik diploma je trus.. kn?
mls aku nk belajar dua kali.. perabih duit ja!!

so insyaallah 21/7 aku akan smbung study kt FIM
kalau ada apa2 halangan pn insyaallah aku msuk
intake september je..

wlaupn guna duit bnyk sket nk msuk tp nk buat camna
GIAT MARA ttbe batal course bakery so terpksa ah aku msuk tmpat lain..
apa2 pn aku tak sbr sgt nk g bljr!! ^^

sejak tahun lepas lg aku still struggle nk cari tmpat
bljar yg ada course yg aku suka..
pak aku suruh msuk bawah MARA dan bljar dekat 
negeri kedah je tp last2 jd camni plak..
dah tak da tempat lain yg aku rasa bgus utk bljr lgi dah selain
dri FIM so tu je lah pilihan terakhir aku..
nak tak nak pn pak aku kna lah bg aku g blajar jauh jugak..
....................................................

oh ya.. ada sorang pmpuan tak guna ni ckp
aku ni tak pndai SPM pn tak lepas..
meh aku nk ckp sket kt kau lah..
selama aku keja ni bkn aku TAK LEPAS SPM
tp aku msih lg cari tmpt bljr!!
kau igt kau msuk poli n ambil dip tu kau dah pandai habis lah?
pff~ 

2 comments: