Monday, June 27, 2011

None

sbrnya aku ni tak da pn idea nk update blog tp
trasa nk menulis so merepek je lah..

9.00 pg
mak aku kejutkan aku suruh bgn jaga kedai sbb dia
nk keluar g anta surat maklum balas utk FIM
lepas je bgn2 tido gosh!! ttbe skit perut!!
skli abah aku, adik aku suma pn brebut nk msuk toilet..
apa lah lauk beli smlm sah tak elok smpi
smua skit perut.. =_=

1.30ptg
aku baru bgn.. muahahah!
sbb msuk toilet bnyk kali sgt aku lembik tu bgn tgh ari (ceh2 cover x nk ckp aku mls)
bgn2 msti ah msg rahmat dlu then aku mndi, n makan semua
baru aku jga kaunter kt kedai mak aku..

5.00ptg
aku still lg bkk fb n update blog ni..
(mcm lame je aku update ni)

.....................................................................

oh ya.. aku nk bli bku!! aku nk bli bku2 ni..

rm60

then aku nk bli bku ni

harga unknown

nk2 beli!! lambat sket duit nk msuk so kna lah tngu.. T-T

No comments:

Post a Comment