Saturday, January 1, 2011

New Year!!


tanpa sedar dah abis dah setahun..
2010 tahun yang sangat best bagi aku sbb aku bwat banyak memori..

januari
aku g bercuti n rehat2 kt pantai.. aku dapat tengok penguin n makan pizza yang
paling sadap penah aku rasa n sampai skrang ketagih!!

fabruari
aku gila tengok wayang n sllu g ngan rahmat

march
aku g penang n stay kt ferringhi dengan alya, fierah n rahmat..
g jom heboh n melompat tgk artis bwat persembahan
time panas terik!

april
bercadang nk g segi college or unisel untuk smbung blajar
tp abah aku tak bagi sbb jauh sangat
so kami gado cam orang gila tp aku kalah gak.. (damn!)

mei
alya nak g segi college so kami kuar lepak2 untuk kali terakhir..
sedih gila!!

jun
rahmat ajar aku main dota n aku langsung tak reti main!!
aku beli buku septimus heap yang terbaru n sangat best!!

julai
aku dok gila dengar lagu eminem dari album terbaru dia 'recovery'
aku g tgk eclipse ngn rahmat..
aku dok gila baca fasal illuminati n vatican church..

ogos
aku beli buku twilight yang terakhir.. breaking dawn..
sllu g bazar ramadhan n bli makanan bnyak2!
sambut birthday rahmat.. cheese cake!

september
speck aku naik power325.. ya aku makin rabun twok.
blik kampung raya.. dapat g mandi air terjun n benci coz tak dapat
dok lama2 dengan munirah.. dh la jmpa pn sthun skali!

oktober
aku g pantai lagi.. kali ni lagi best.. aku suka pantai!
gadoh sket2 ngan rahmat

november
banjir paling buruk.. tp nasib baik umah aku tak kena..
anniversary aku slama setahun ngn rahmat..
aku kna jangkitan kt mulut.. 2 minggu gak baru baik..

disember
tgk narnia 3d!!
teringin nk nikah khitbah.. >.<
berjinak2 dengan blog n aku sleepover ngn alya n fierah!!


2010 aku banyak g berjlan.. sgt puas!! so
2011 ni aku nk keja pulak,, kumpul duit utk amik lesen kereta..
2011 ni gak aku nk g smbung belajar.. aku apply giat mara
sbb abah aku suwoh aku amik sijil dulu baru amik diploma..
aku akan blajar confectionery n bakery.. :)
wish me luck!!



No comments:

Post a Comment