Monday, January 3, 2011

First Day Of New Life



hari ni first day skolah.. adik aku pun baru msuk form 1..
bila aku tgk dia teringat first day aku msuk skolah menengah..
mula2 msuk skolah menengah memang agak terkejut sbb ada senior yang besar2 n cara diorang cakap memang lain dari budak2 skolah rendah!

walaupun ramai kawan2 aku yang dari skolah rendah masuk skolah yang sama dengan aku tp aku terasing kelas ngn diorang..
agak sedih sebab semua yang kelas ngn aku, aku langsung tak kenal..
tp masa first time masuk kelas aku kawan ngn sorang budak pmpuan ni..
dia dok seblah aku.. dia first kawan aku kt sana..

dia baik n lemah lembut gila!
yang paling aku suka tulisan tangan dia paling cantik yang penah aku tgk.. >.<
lepas tu aku kenal dengan dua orang pmpuan yang dok kt tempat duduk depan aku..
diorang pmpuan yang sangat ganas!!
diorang kalo melawak! pergh! mau tecabut jantung dok kena tampar kt belakang!
masa form 1 tu diorang lah penyeri aku.. :)

dalam seminggu aku skolah aku dapat surat cinta bwah meja aku..
aku dapat orang misteri kirim salam..
n aku dapat orang luah perasaan suka kt aku..
tp masa tu aku berminat tgk sorang je..
mamat form 2 yang kelas dia btul2 atas kelas aku.. ^^
bila aku fkir balik.. indah btul zaman skolah.. banyak kenangan yang aku sayang..

-mamat tu skrang cinta hati aku!-

No comments:

Post a Comment