Monday, January 17, 2011

SoulMate


semalam ada lagi makhluk yang bwat aku annoying kt facebook..
dya ckp yang 'anda cute tp sayang dh berpunya'
well sebelum ni pn dh beberapa owg bwat prngai mcm ni..
ada yang ckp 'u jd awek i je lah'
ada yang ckp 'saya nk tnggu awk ngn bf awk clash nnt bleh saya msauk line'
ada yang ckp 'u ada bf pn tak pe lah i jd scandal u pn i sanggup'
untuk PENGETAHUAN lelaki sekalian tak ada sowg pmpuan pn
yang suka bila laki ckp mcm tu..
even kowg melawak ke serius ke saja ckp ke.. sbb tu menunjukan yang kowg tu tak reti hormat hubungan owg lain dan konon rasa kowg lebih baik dri bf pmpuan tu.. so tolong lah ok?
tak gentleman langsung..
so aku nk bg taw kenapa aku stay dengan si dia dan benci bila laki lain rasa dya bagus utuk aku berbanding si dia



#aku kenal dya dh msuk 7tahun

#tak kira lah time aku marah ke, meluat ke, sedih ke dya owg 1st yang aku call

#dya sikit pn tak penah marah bila aku tertumpahkan ice cream soda atas seluar dya,
lap hingus kt lengan baju dya, gigit tgn dya tiba2, usap2 rambut dya bila dya tgh ckp ngn kawan dya, tekan2 keybord dya bila dya main game dan peluk lengan dya kuat2 bila tgk
wayang

#dya selalu curi lagu aku bila kami g karaoke dan jerit kuat2 bila aku nyanyi.. bila jd cam tu aku akn tolak muka dya jauh dari mic dan dya cuba nk trik mic aku dari tgn so gado lah mcm owg gila smpy letih baru dok elok2 nyanyi

#stiap kali kuar dia mesti nk beli gak rokok sebatang so aku mesti trik tngan dya trik muka dya supaya tak g tp terlepas gak.. haiz!

#bila aku majok msti aku jln depan dri dya dan dya akn jln cpt2 spya dok dpn aku dan dya akan kasi pinky finger dya kt blakng spya aku pgg dan stiap kali mesti aku senyum dan pgg gak.. hehe

#dulu masa aku skolah aku sllu gak nk trjtuh dari tangga dan dya sllu pegang aku sblum aku jtuh..

#bila dya main game dan menang mesti dya akn ckp kt aku 'yay! sya menang! hebat tak sya?' sambil bwat muka sronok.. haha! comel!

#kdang2 bila dok elok2 ttba dya pluk aku kuat2 smbil ckp 'geram aih!' =_="

#kami sama2 obsess kepada eminem

#stiap malam sebelum tidow dya mesti akan ckp i love u kt aku dulu


kalo nk senaraikan lg mmg bnyk tp bnyk ni pn dh ckup buktikan tak da spa yang leh tahan ngan aku dan leh wat aku happy selain si dia


MUHAMED RAHMAT


1 comment: