Saturday, January 22, 2011

My Angel

sepatutnya esok aku dah start jauh dari rahmat..
coz dya nk g penang keja kt sna but things happen n still i can't understand..
so macam sebelum ni kami still tak kan bleh jauh.. ada je benda jadi..
i really don't know why still tak ada penjelasan..
sebelum ni aku nk g sambung study kt KL dh siap anta borang suma tngl nk g je ttba
ada sowg kakak mane tah bgtaw kt abah aku yg college aku nk g ni
makan dwit bnyk so aku tak jd lah g..

and then rahmat nk g keja kt johor(aku rasa lah lupa dh) elok je esok tu nk g
malam tu CC tmpat dya dok lepak main game ttba nk pakai owg..
so dya keja situ n tak jadi keja jauh2..
n esok spttnya dya g penang ikowt member dya tp ttba mmbr dya ada hal
n kna g terengganu plak.. so lg skali kami tak kan jauh..

it just like every time kami dekat everything brjlan lancar..
aku sllu rasa tenang je tak da serabut2 kepala..
even bila aku susah hati tp aku tak bagi taw dya mesti dya akan tnya aku
"hey is everything ok?" n aku tnya asal dya tnya cam tu msti dya akan ckp dya rasa
tak sdap hati n rasa ada something wrong..
weird rite?

and dulu2 aku sneak out malam2 jmpa dya kejap mesti kami macam invisible..
tak da owg prasan kami kt situ even owg tu lalu bnyk kali..
aku pn tak taw knapa.. mula2 rasa sronok tp bila jadi bnyk kali rasa sgt menakutkan..

huh.. dari mula lg bila dya sedih msti aku sebetulan owg yang nmpk dya masa
keadaan macam tu.. n kdang2 aku bleh prasan bila dya nk sorok something dari aku.. aku macam bleh prasan dari cara dya ckp n gelak yang dya sedih about something..
i just know..

seriously.. bila dya dekat aku.. aku rasa selesa gila.. protected and warm..
such a nice feeling.. rasa ketagih btoi..
just yang aku tak fham kanapa kami langsung tak leh jauh?
knapa ada je bnda nk jadi ttba2?
sgt pelik!


2 comments:

  1. the power of love, dude!!! weh, ape ni kuar2 mlm jmpe laki? aku tempelimg kang!!!

    -munirah-

    ReplyDelete
  2. : wuu .
    that's mean that korg taley bpisah suda !
    just admit it laa .
    tapayah jadi weirdo wootwoot .
    babap karang ~

    ReplyDelete