Tuesday, January 18, 2011

Bakery Shop!



aku ada impian nk bukak kedai bakery satu ari nnt..
bayangkan dapat keja kt tempat yang sentiasa bwat owg bahagia.. seronok kan?
setiap kali masauk je kedai akan bau roti2 panas yang baru masak dan staff2 bakery yang mesra.. bahagianya!
bila aku ada kedai sendri nanti..
aku nk kedai aku bila owg msuk rasa selesa, mesra n rasa macam lepak2 kt rumah.. >.<
dan aku nk staff2 bakery aku suma seronok keja kt kedai aku sbb aku tak mau nanti bila ada pelanggan diowg buat muka masam!
tak patut betoi tempat bahagia cam tu diowg muka masam! huh! (bsemangat btoi)
so sekarang ni aku baru je nk start study..
aku amik course confectionery and bakery kt giat mara tp lmbat g nk start bulan 6!
tp tak pe bwat masa ni aku nk cari keja kt kedai bakery dulu.. nk keja dari bwah!
wish me luck! ^^




No comments:

Post a Comment